Ázsia forgatókorongja
1997. A tehetősebb hongkongiak összecsomagoltak, ültek a bőröndjeiken. Bekövetkezett, amitől jó ideje tartottak: Kína visszavette Hongkongot Nagy-Britanniától. Az aktusra volt idejük felkészülni, Peking és London hosszú éveken át tárgyalt arról, mi módon kerüljön ismét a népköztársaság (vagy ahogy ott nevezik: a szárazföldi Kína) irányítása alá a brit korona addigi ékköve. »
Szöveg: Farkas József György
2014.04.08. 00:00
A keresett szó nem lehet rövidebb 3 betűsnél!
Bezárás
RAVAZZOLO MADE IN ITALY
Ravazzolo. Már kiejteni is jólesik, nemhogy viselni. Április végén Vicenzában, a ravazzolo családi manufaktúrában jártunk, ahol apától és fiától megtudtuk, miben különbözik a Venetói Szabásziskola a...
FUTAKI ATTILA
Magyar rajzoló menni Amerika. A huszonnyolc éves Futaki Attila – miután hiába próbált képregényeivel itthon befutni – a tengerentúlon ért el sikereket. A Zórád Ernő-díjas rajzolót ma a világon...
Erőss Zsolt: a mosolygó hópárduc
Vannak emberek, akik életét örökre meghatározza a hely, ahova születnek. Erőss Zsolt, hazánk legismertebb és legsikeresebb hegymászója hegyek között született és nőtt fel, Székelyföldről jutott el a...
Óra egy életre
Rengeteget írtunk már a méltán legendás Omega óramárkáról, most pedig azt is eláruljuk, hol érdemes beszerezni.
A lazaság királya
Mindössze három mozifilmben szerepelt, mégis színészlegenda lett. Egy 1950-es Pepsi-reklámban tűnt fel, és csak öt évvel később, az Édentől keletre című filmben debütált a...
Rátai Dániel: Átrajzolni a fizika határait
Az ezerszer dicsért vagy szidott magyar szürkeállomány ismét hallat magáról: a mindössze 25 éves Rátai Dániel megalkotta a Leonar3Do fantázianevű...
A szerencselovag
Médiapunk, szalonpunk – nevezték már sok mindennek a novemberben negyvenéves Árpa Attilát, aki persze mindent meg is tett azért, hogy foglalkozzanak vele. A Rejtő Jenő-i kalandor, szerencselovag...
Életérzés
A farmer a legnagyobb evolúciós fejlődést felmutató ruhadarab. Gondoljunk csak bele, egyszerű munkásnadrágból világméretű, örök érvényű divattá nőtte ki...
Made in Italy
A három szó, amely biztosítja a vásárlókat, hogy a pénzükért minőséget vásárolnak és három férfi, három különböző...