Gentleman kommunikáció

Partnereink számára a klasszikus megjelenéseken felül változatos eszköztárat kínálunk a kommunikációs célok hatékony elérése érdekében.

A részletekkel kapcsolatban kérjük, tekintse meg médiaajánlatunkat!


Információ:

Gentleman kommunikáció

telefon: +36-20-360-2808
e-mail: info@gentleman.hu

A keresett szó nem lehet rövidebb 3 betűsnél!
Bezárás
A KABINROLLER SOKADIK ÉLETE
Unalmas húsz év volt. Ottó bácsi a nyolcvanas évek végén kapta meg az autót a Római-parton csak úgy, különben kidobták volna. Aztán felkerült a padlásra. Teltek a hosszú hónapok, a por csak rakódott a...
Giorgio Armani
Re Giorgio, azaz György király, csak így emlegetik az olaszt, aki tagadhatatlan és örökérvényű befolyást tett a divatvilágra. Királysága ma már ritkaságszámba megy, az övé azon kevés divatbirodalmak...
BOGISICH FERENC
Bogisich Ferenc a több mint százfős, Qualitative Production Gépipari és Kereskedelmi Részvénytársaság vezérigazgatója. Mérnökként húsz éve alapította cégét, mely Európa számos országába szállít...
MINDENKIBEN VAN EGY KIS HARLEY...
Éppen 110 évvel ezelőtt tolták ki az első motorkerékpárnak tűnő alkalmatosságot egy milwaukee-i (Wisconsin) sufniból. Bár sufni volt, azért a cégér már ott díszelgett a bejárat fölött: Harley-Davidson...
Ghyczy Dénes
Nemesi származása a legkevésbé sem érdekli, mert nem az ősök, hanem saját jogon szeretne büszke lenni a nevére. Soha nem akart mást, csak festeni, ha mást nem, hát...
Minden jó, ha duplán jó
Autós szakmai körökben általános nézet, hogy a Jaguar és Land Rover márkával a legjobb történt, ami csak megtörténhetett: 2008-ban a Ratan Tata tulajdonolta Tata Motorshoz került a vállalat. Az...
NEW ZEALAND
Magyar ember számára már-már megfoghatatlanul meseszerű vidék, a hobbitok birodalma. A végeláthatatlan zöld mezőkön legelésző birkanyájak, a több ezer méteres havas csúcsok, a kéklő óceán – mindez...
Pákh Imre, a szerencsés Mukácsy-gyűjtő
Pákh Imrével beszélgetve az derült ki, hogy életútja nem egy interjút, hanem egy könyvet érdemelne. A kárpátaljai Munkácsról indult, Magyarországon át az...
Halászsas négy keréken
A névtelen lombardiai autógyár (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili) első modellje 1910-ben hagyta el a gyárat. A 100 éves évfordulóra méltó koncepcióval lépett elő a genfi autószalonon a...