Ghyczy Dénes
Nemesi származása a legkevésbé sem érdekli, mert nem az ősök, hanem saját jogon szeretne büszke lenni a nevére. Soha nem akart mást, csak festeni, ha mást nem, hát krumplikat. »
A keresett szó nem lehet rövidebb 3 betűsnél!
Bezárás
Rolls-Royce Phantom
A Rolls-Royce mindig is innovatív vállalat hírében állt, egészen mostanáig mégsem vágtak bele az autógyártás legújabb divatjába, a hibrid- vagy elektromos hajtású járművek fejlesztésébe. 2010-ben...
Radovan Jelasity
44 évesen már múlt időben beszélhet arról, jegybankelnökként hogyan tárgyalt az IMF-fel . Nincs luxusautója és luxushobbija. Úgy bankár, hogy nem húzhatók rá a sokszor hangoztatott sztereotípiák....
Brutális BMW
2008-ban tesztelték versenypályán (Lausitzring) az S 1000 RR-t. Akkor már alkalmasnak találták versenyeken való részvételre. Azóta optimalizálták paramétereit és elkezdték az utcai változat...
Luxusóra vagy sportkocsi
A Glashütte Original értékesítésért felelős alelnöke, Dieter Pachner 1985-ben az ausztriai Karlsteinben kezdett órásmesternek tanulni. A mestervizsgát is letette ugyan, de elég gyorsan úgy döntött,...
Közlegény vagy tábornok?
Legendás közvetítésekkel, felejthetetlen beszélgetésekkel és lebilincselő emberi sorsokkal tűnt fel sokmillió magyar család nappalijában estéről estére, évtizedeken át. Úgyse hiszik el, hát leírom:...
AZ EMBER LEGJOBB TÁRGY-BARÁTJA
Kerékpár, bicikli, bringa, keró, canga. Aki hajtja, imádja, hiszen olyan szabadságérzetet nyújt, amit egyetlen más közlekedési eszköz sem képes megadni. A posztmodern nagyvárosokban egyre többen ismerik...
Minden jó, ha duplán jó
Autós szakmai körökben általános nézet, hogy a Jaguar és Land Rover márkával a legjobb történt, ami csak megtörténhetett: 2008-ban a Ratan Tata tulajdonolta Tata Motorshoz került a vállalat. Az...
A NOSZTALGIA DISZKRÉT BÁJA
„Az örök, soha eléggé ki nem élt nosztalgia a sikátoraival, szűk udvarainak lefüggönyözött ablakaival, templom felé siető asszonyaival, a már sokszor látott, de még mindig sejtelmes, ezernyi ismert és...
Rapport Richárd
A Vas megyei Sé faluban élő, tizenöt esztendős csúcstartóval Budapesten beszélgettünk, és hogy ne töltse az oda-visszautat hiábavaló bámészkodással, a biztonság kedvéért három sakk szakkönyvet is...